Koła metalowo-gumowe w obudowach skrętnych z trzpieniem i hamulcem

Dostępne zestawy wyposażone są w koło metalowo-gumowe z obudową skrętną, trzpieniem oraz hamulcem. W ofercie dostępnych jest kilka średnic wykonania, jak również gwintowane. Całą konstrukcję wykonano z elementów tłoczonych. Koła w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. W kołach metalowo-gumowych użyto łożyska z podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej.

Symbol średnica koła (mm) szerokość bieżni (mm) średnica trzpienia (mm) rodzaj łożyska numer łożyska wysokość koła z obudową bez trzpienia (mm) przesunięcie osi (mm) dopuszczalne obciążenie (kg) waga (kg.)Cena
7H*M10

7H*M10

8026M10x35wałeczkoweL-3410082600,80 57,00 zł 
(46,34 zł netto)
7H*M12

7H*M12

8026M12x35wałeczkoweL-3410082600,80 57,00 zł 
(46,34 zł netto)
7H*15

7H*15

8026ø15x35wałeczkoweL-3410082600,80 53,75 zł 
(43,70 zł netto)
7H*24

7H*24

8026ø24x35wałeczkoweL-3410082600,80 53,75 zł 
(43,70 zł netto)
7SH*M10

7SH*M10

8026M10x35wałeczkoweL-3410082600,80 63,33 zł 
(51,49 zł netto)
7SH*M12

7SH*M12

8026M12x35wałeczkoweL-3410082600,80 63,33 zł 
(51,49 zł netto)
7SH*15

7SH*15

8026ø15x35wałeczkoweL-3410082600,80 63,33 zł 
(51,49 zł netto)
7SH*24

7SH*24

8026ø24x35wałeczkoweL-3410082600,80 63,33 zł 
(51,49 zł netto)
16H*M10

16H*M10

10019M10x35wałeczkoweL-34120911200,90 60,80 zł 
(49,43 zł netto)
16H*M12

16H*M12

10019M12x35wałeczkoweL-3412091700,90 60,80 zł 
(49,43 zł netto)
16H*15

16H*15

10019ø15x35wałeczkoweL-3412091700,90 60,80 zł 
(49,43 zł netto)
16H*24

16H*24

10019ø24x35wałeczkoweL-3412091700,90 60,80 zł 
(49,43 zł netto)
16SH*M10

16SH*M10

10019M10x35wałeczkoweL-3412091700,90 68,61 zł 
(55,78 zł netto)
16SH*M12

16SH*M12

10019M12x35wałeczkoweL-3412091700,90 68,61 zł 
(55,78 zł netto)
16SH*15

16SH*15

10019ø15x35wałeczkoweL-3412091700,90 68,61 zł 
(55,78 zł netto)

Koła metalowo-gumowe obrotowe z trzpieniem i hamulcem

Całość obudowy dostępnych zestawów kołowych z trzpieniem i hamulcem zabezpieczono długotrwałym smarem przed korozją oraz uszkodzeniami. Dołączony do kół metalowo-gumowych trzpień jest z solidnej stali oraz znitowany ruchowo z obudową koła. Występuje on w postaci gwintu M10 lub M12.

Do kół metalowo-gumowych zastosowano również hamulec mechaniczny, który umożliwia blokadę ruchu obrotowego koła. Dodatkowo pozwala na obrót głowicy skrętnej oraz blokadę kierunku.

Koła metalowo-gumowe posiadają obudowę skrętną z płytką mocującą, której odporność na temperatury mieści się między -30°C i +130°C. Zastosowana specjalna budowa umożliwia łatwe skręcanie zestawem kół metalowo-gumowych bez użycia dodatkowych sił. Zachowany zostaje również kierunek ruchu w linii prostej.

Koła metalowo-gumowe z obudowami skrętnymi z trzpieniem i hamulcem działają w podobny sposób do zwykłych koła metalowo-gumowych z obudowami skrętnymi z trzpieniem, z tą różnicą, że posiadają dodatkowe urządzenie hamulcowe, które umożliwia hamowanie pojazdu.

Hamulec w kołach metalowo-gumowych z obudowami skrętnymi z trzpieniem może być sterowany ręcznie lub automatycznie, w zależności od aplikacji. W przypadku sterowania ręcznego, hamulec jest aktywowany przez operatora za pomocą pedału hamulca lub dźwigni. W przypadku sterowania automatycznego, hamulec jest aktywowany przez system kontroli maszyny lub inny system zdalnego sterowania.

Hamulec w kołach metalowo-gumowych z obudowami skrętnymi z trzpieniem działa poprzez dociskanie tarczy hamulcowej do obręczy koła. Tarcza hamulcowa jest mocowana do trzpienia lub obręczy koła W ten sposób hamulec powoduje zatrzymanie lub zwolnienie obrotów opony, co prowadzi do zatrzymania lub zwolnienia maszyny.

Loading...