Koła pneumatyczne (pompowane) w obudowach skrętnych z hamulcem

Koła pneumatyczne z hamulcem dostępne są z tworzywową lub metalową felgą. Składają się ze stalowej obudowy tłoczonej, płytki mocującej lub obudowy spawanej. Wyróżniającym elementem dla kół w obudowach skrętnych z hamulcem są osadzenia na tulejce oraz montowany kielich obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Dokładnie stworzona obudowa z płytką mocującą umożliwia obracanie całego zestawu w pionie oraz wykonywanie innych manewrów. Dodatkowo obudowa skrętna wyposażona w hamulec posiadający śrubę regulującą, która reguluje siłę hamowania.

Filtruj według
Cena
średnica koła (mm)
szerokość bieżni (mm)
rodzaj łożyska
dopuszczalne obciążenie (kg)
rozmiar na oponie
wysokość koła z obudową (mm)
rozstaw otworów (mm)
przesunięcie osi (mm)
Symbol średnica koła (mm) szerokość bieżni (mm) wysokość koła z obudową (mm) rozstaw otworów (mm) przesunięcie osi (mm) rodzaj łożyska rozmiar na oponie dopuszczalne obciążenie (kg) waga koła (kg)Cena
Koło fi 175 mm pneumatyczne skrętne z hamulcem - 1755MH

1755MH

1754021280x105 ø10145wałeczkowe175-45 2PR1002,70 149,56 zł 
(121,59 zł netto)
Koło fi 175 mm pneumatyczne skrętne z hamulcem - 1755MSH

1755MSH

1754021280x105 ø10145wałeczkowe175-45 2PR1002,70 153,12 zł 
(124,49 zł netto)
Koło fi 175 mm pneumatyczne skrętne z hamulcem - 1755ŁH

1755ŁH

1754021280x105 ø10145kulkowe175-45 2PR802,50 138,46 zł 
(112,57 zł netto)
Koło fi 175 mm pneumatyczne skrętne z hamulcem - 1755ŁSH

1755ŁSH

1754021280x105 ø10145kulkowe175-45 2PR802,50 142,03 zł 
(115,47 zł netto)
Koło fi 200 mm pneumatyczne skrętne z hamulcem - 2005MHK

2005MHK

2005023580x105 ø10153wałeczkowe200x50 4PR1202,90 149,91 zł 
(121,88 zł netto)
Koło fi 200 mm pneumatyczne skrętne z hamulcem - 2005MSH

2005MSH

2005023580x105 ø10153wałeczkowe200x50 2PR802,90 149,24 zł 
(121,33 zł netto)
Koło fi 200 mm pneumatyczne skrętne z hamulcem - 2005ŁKH

2005ŁKH

2005023580x105 ø10153kulkowe200x50 4PR1002,80 138,82 zł 
(112,86 zł netto)
Koło fi 200 mm pneumatyczne skrętne z hamulcem - 2005ŁSH

2005ŁSH

2005023580x107153kulkowe200x50 2PR802,80 138,15 zł 
(112,32 zł netto)
2255H

2255H

2257125780x105 ø10180wałeczkowe2,80/2,50-4 4PR953,00 166,81 zł 
(135,62 zł netto)
Koło fi 225 mm pneumatyczne skrętne z hamulcem - 2255MH

2255MH

2257125780x105 ø10180wałeczkowe2,80/2,50-4 4PR953,20 172,83 zł 
(140,51 zł netto)
Koło fi 225 mm pneumatyczne skrętne z hamulcem - 2255MŁH

2255MŁH

2257125780x105 ø10180kulkowe2,80/2,50-4 4PR954,00 196,50 zł 
(159,76 zł netto)
2605H

2605H

26080300140x140210wałeczkowe3,00-4 4PR1504,50 247,81 zł 
(201,47 zł netto)
O2605H

O2605H

26080300140x140210kulkowe3,00-4 2PR1504,50 188,00 zł 
(152,85 zł netto)
2605MHKx4

2605MHKx4

26080300140x140210wałeczkowe3,00-4 4PR1704,70 259,12 zł 
(210,67 zł netto)
2605MŁHKx4

2605MŁHKx4

26080300140x140210kulkowe3,00-4 4PR2005,00 282,80 zł 
(229,92 zł netto)

Dostępne koła i kółka pneumatyczne skrętne z hamulcem posiadają:

  • stalowy lub tworzywowy korpus
  • dętkową oraz bezdętkową oponę
  • hamulec mechaniczny umożliwiający zablokowania ruchu obrotowego koła, głowicy skrętnej oraz blokadę kierunku.
  • korpus stalowy lub tworzywowy (dostępne są spawane oraz składane)
  • łożyska wałeczkowe i kulkowe

Obudowa skrętna z hamulcem ma solidną konstrukcję, której łożysko zabezpieczone jest uszczelniaczem tworzywowym. Chroni kulki i łożyska wypełnione długotrwałym smarem, przez co nie wymaga konserwacji. W widelcu obrotowym znajdziemy drugie łożysko oporowe wzdłużne. Całość połączono śrubą z nakrętką oraz zabezpieczono klejem beztlenowym.

Stopień ochrony podłoża kół pneumatycznych w obudowie z otworem ocenia się na poziomie doskonałym.

Koła pneumatyczne w obudowach skrętnych z hamulcem to specjalny rodzaj koła, które jest zamontowane w obudowie, która umożliwia skręcanie koła wokół osi oraz posiada hamulec. Takie koła są często stosowane w pojazdach, które potrzebują zwrotności, lepszej trakcji oraz możliwości hamowania, takich jak wózki widłowe, maszyny budowlane i inne.

Koła pneumatyczne w obudowach skrętnych z hamulcem składają się z kilku głównych elementów: opony, obręczy, komory powietrznej, zaworu powietrza, obudowy skrętnej oraz hamulca. Opona to zewnętrzna część koła, która jest wykonana z gumy lub innego elastycznego materiału. Obręcz to stalowa lub aluminiowa rama, do której jest przytwierdzona opona.

Loading...