Koła tworzywowo-gumowe w obudowach skrętnych z trzpieniem i hamulcem
Zestaw kołowych składa się z kółek tworzywowo-gumowych z obudową skrętną, trzpieniem oraz hamulcem mechanicznym. W ofercie dostępnych jest kilka średnic, jak również rozwiązania gwintowane. Cała konstrukcja powstała ze stalowych elementów tłoczonych. Koła w obudowie skrętnej osadzone są na tulejkach oraz montowane z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki. Do kół tworzywowo-gumowych zastosowano łożysko wałeczkowe. Temperatura pracy kół zaczyna się od -20°C do +60°C.
Symbol | średnica koła (mm) | szerokość bieżni (mm) | średnica trzpienia (mm) | rodzaj łożyska | numer łożyska | wysokość koła z obudową bez trzpienia (mm) | przesunięcie osi (mm) | dopuszczalne obciążenie (kg) | waga (kg.) | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 7TH*M10 | 80 | 26 | M10x35 | wałeczkowe | L-34 | 100 | 82 | 50 | 0,75 | 54,28 zł  (44,13 zł netto) | |
![]() | 7TH*M12 | 80 | 26 | M12x35 | wałeczkowe | L-34 | 100 | 82 | 50 | 0,75 | 54,28 zł  (44,13 zł netto) | |
![]() | 7TH*15 | 80 | 26 | ø15x35 | wałeczkowe | L-34 | 100 | 82 | 50 | 0,75 | 54,28 zł  (44,13 zł netto) | |
![]() | 7TH*24 | 80 | 26 | ø24x35 | wałeczkowe | L-34 | 100 | 82 | 50 | 0,75 | 54,28 zł  (44,13 zł netto) | |
![]() | 7TSH*M10 | 80 | 26 | M10x35 | wałeczkowe | L-34 | 100 | 82 | 50 | 0,75 | 57,67 zł  (46,89 zł netto) | |
![]() | 7TSH*M12 | 80 | 26 | M12x35 | wałeczkowe | L-34 | 100 | 82 | 50 | 0,75 | 57,67 zł  (46,89 zł netto) | |
![]() | 7TSH*15 | 80 | 26 | ø15x35 | wałeczkowe | L-34 | 100 | 82 | 50 | 0,75 | 57,67 zł  (46,89 zł netto) | |
![]() | 7TSH*24 | 80 | 26 | ø24x35 | wałeczkowe | L-34 | 100 | 82 | 50 | 0,75 | 57,67 zł  (46,89 zł netto) | |
![]() | 16TH*M10 | 100 | 20 | M10x35 | wałeczkowe | L-34 | 120 | 91 | 60 | 0,85 | 58,18 zł  (47,30 zł netto) | |
![]() | 16TH*M12 | 100 | 20 | M12x35 | wałeczkowe | L-34 | 120 | 91 | 60 | 0,85 | 58,18 zł  (47,30 zł netto) | |
![]() | 16TH*15 | 100 | 20 | ø15x35 | wałeczkowe | L-34 | 120 | 91 | 60 | 0,85 | 58,18 zł  (47,30 zł netto) | |
![]() | 16TH*24 | 100 | 20 | ø24x35 | wałeczkowe | L-34 | 120 | 91 | 60 | 0,85 | 58,18 zł  (47,30 zł netto) | |
![]() | 16TSH*M10 | 100 | 20 | M10x35 | wałeczkowe | L-34 | 120 | 91 | 60 | 0,85 | 62,95 zł  (51,18 zł netto) | |
![]() | 16TSH*M12 | 100 | 20 | M12x35 | wałeczkowe | L-34 | 120 | 91 | 60 | 0,85 | 62,95 zł  (51,18 zł netto) | |
![]() | 16TSH*15 | 100 | 20 | ø15x35 | wałeczkowe | L-34 | 120 | 91 | 120 | 0,85 | 62,95 zł  (51,18 zł netto) |
Koła tworzywowo-gumowe obrotowe z trzpieniem i hamulcem
Zestaw kołowy z trzpieniem i hamulcem zabezpieczono wieloletnim smarem, które chroni przed korozją oraz uszkodzeniami. Trzpień występuje w postaci gwintu M10 lub M12. Został on wykonany z solidnej stali oraz znitowano go ruchowo z obudową koła. Połączony z kołami tworzywowo-gumowymi nadaje się na koła podporowe do rusztowań i wielu innych rzeczy.
Koła z gumowym bieżnikiem i obręczy z polipropylenu mają dołączony hamulec mechaniczny. Pozwala on zablokować ruch obrotowy koła, obrót głowicy skrętnej oraz blokadę kierunku.
Cały zestaw kół tworzywowo-gumowych ma również obudowę skrętną z płytką mocującą. Odporność płytki wynosi od -30°C i do 130°C (ważne jest zwrócenie uwagi na wytrzymałość temperaturową kół). Solidne wykonane i wzmocnione obudowy mogą utrzymać duże ciężary. Specjalna budowa umożliwia swobodne skręcanie kół tworzywowo-gumowych bez użycia dodatkowych sił. Możliwy jest również kierunek w linii prostej.
Koła tworzywowo-gumowe w obudowach skrętnych z trzpieniem i hamulcem to rodzaj koła, które składa się z obręczy wykonanej z tworzywa sztucznego lub metalu oraz opony gumowej, a także z obudowy skrętnej, która pozwala na swobodne skręcanie koła wraz z urządzeniem, na którym się znajduje. Obudowa skrętna jest zamontowana na łożysku, które pozwala na swobodne obracanie się koła wokół osi. Koła te posiadają także trzpień, który służy do mocowania koła do urządzenia, oraz hamulec, który służy do blokowania obrotów koła i zatrzymywania urządzenia w miejscu. Hamulec może być ręczny lub automatyczny, a jego rodzaj zależy od konkretnego zastosowania.
Zalety koła tworzywowo-gumowego w obudowie skrętnej z trzpieniem i hamulcem:
- Wytrzymałość i trwałość: Koła te są bardzo wytrzymałe i odporne na uszkodzenia, co sprawia, że są one trwałe i nie wymagają częstego wymieniania.
- Łatwość obsługi: Koła te są łatwe w obsłudze, a także łatwe do montażu i demontażu, co ułatwia ich użytkowanie.
- Dobra amortyzacja: Koła te dobrze amortyzują wstrząsy, co zapewnia wygodę i komfort użytkowania.
- Różnorodność zastosowań: Koła te są stosowane w wielu różnych urządzeniach mobilnych, takich jak wózki handlowe, wózki magazynowe, wózki paletowe itp.
Koła tworzywowo-gumowe w obudowach skrętnych z trzpieniem i hamulcem są bardzo popularne w wielu zastosowaniach ze względu na ich wytrzymało